gotland !!!

ville bara visa att jag lever,
Veckan innan gothia kommer jag inte ihåg vad jag gjorde så bra , på fredan var jag hema hos molly med lite andra och fira henne , sen på söndan åkte jag till gothia som var helt underbart, fantastisk bra, orkar tuvär inte dra något om det mer än att det var grymt kom hem i lördag kväll sent
söndag var hos minaa kusiner
månda var med bianca sen sov hon här
tisdag bianca sov här igen tidigt nästa morgon drog vi hämtade upp dom andra oc drog ut med hennes båt till en ö där vi åkte ring/bannan båt efter och övernattade
kom hem igår därfifrån
idag träffa jag elina som jag inte sett på evigheter
och imorgon drar jag till gotland i en vecka mumsfilibaba nej nu måste jag gå !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0