Sommarlov

Inte skrivet på ett tag, känner inte för att göra det på sommarna.
Vart lediga i
frdags, drog och träffa elina ,freja, ronja och annika molly var tvuaka ngen att åka hem .
drog hem runt tolv.
Lördags match sen drog jag och träffa freja
Söndags, var med molly och linnea hela dagen
måndags(igår) åkte hem till elina runt tolv med nikki och freja , baka, sen drog vi till storvad bada och så.
Sen var jag tvungen att åka hem och spela match, åkte hem till mig med nikki sen drog vi till elina runt 9 åkte till storvad och bada. Sen åkte jag och sov hos elina
Idag åkte hem från elina för en stund sen , nu kommer binaca vilken sekund som helst
Drog min vecka lite snabbt sådär.

hinner inte med bilder idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0