veckan som gått

kommer inte håg när jag uppdatera senast så drar det snabbt.
Onsdag- studan, molly och elina och sofia lite på efter middagen.
torsdag- träning och hemma hos molly in på natten och bara mös innan jag åkte hem halv två, två?
fredag- drog till molly 2 sen drog vi och träffa resten av tjejerna i klassen bada och sola grillla runt 8 drog moll och jag på konsert.
lördag- drog och träffa elina julia och freja gjorde lite allt möjligt,var hos elina på kvällen tills tolv.
Idag- träffa elvira på stan drog hem vid frya åt middag bada lite i poolen, sen nu på kvällen runt 8 drog jag till julia och freja kom hem nu
Imorgon blir det att träfffa biancii som jag inte sett på evigheter 
sen är det skola igen på tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0